Întrebări frecvente:

Vezi mai multe

Cum aleg produsul potrivit?

Fiecare produs are în pagina sa o descriere care conține informațiile importante despre produs, cum ar fi materialul din care este realizat, dimensiunea acestuia, greutatea, numărul de piese, vârsta recomandată de utilizare, cât și alte informații utile.

Cum verific dacă un produs este disponibil?

În cazul în care varianta de produs dorită este afișată pe site-ul nostru, atunci produsul este disponibil și poate fi comandat.

Cât de des actualizați stocurile?

Produsele sunt disponibile doar la comandă, așadar nu există un stoc fizic al produselor, ci doar stoc fizic al materiilor prime. În momentul plasării comenzii, produsul intră în producție și este livrat către client în termen de 5-7 zile lucrătoare.

Cum pot să plasez o comandă?

După ce vizitezi pagina unui produs, vei putea să îl adaugi în coșul tău. După ce ai ales produsele pe care dorești să le comanzi, poți vizita coșul tău, iar apoi poți merge către pagina de Checkout pentru a finaliza comanda ta. Dacă întâmpini dificultăți, nu ezita să ne contactezi telefonic, iar noi te vom asista și vom plasa comanda pentru tine.

Pot comanda produsele în afara stocului?

Pentru că nu există un stoc fizic al produselor, acestea vor avea mereu mențiunea "Produsul disponibil doar la comandă, cu livrare în 5-7 zile lucrătoare!". Așadar, da, produsele se pot comanda în afara stocului, deoarece întră în procesul de producție de îndată ce comanda este plasată și confirmată. Dacă un produs are mențiunea că nu se află în stoc, înseamnă că producția pentru acel produs a fost momentan suspendată.

În cât timp puteți livra o comandă?

Produsele Mosys intră în procesul de producție de îndată ce comanda a fost plasată și confirmată, așadar produsele vor fi predate firmei de curierat în maxim 5-7 zile lucrătoare.